24ωρη Γραμμή Εξυπηρέτησης
Language

Ερωτήσεις Σχετικά με την Ταξιδιωτική Ασφάλεια

Γενικά
Καλύψεις
Συμβόλαιο
Απαιτήσεις
Γενικά

Γιατί χρειάζομαι ταξιδιωτική ασφάλεια;

Η ταξιδιωτική ασφάλεια είναι σημαντική

Η ταξιδιωτική ασφάλεια δεν διαφέρει από την ασφάλεια που έχετε για το σπίτι σας ή για το αυτοκίνητό σας. Προστατεύει την επένδυση που έχετε κάνει για το ταξίδι σας. Η ταξιδιωτική ασφάλεια προστατεύει την επένδυσή σας (μέχρι το όριο του συμβολαίου σας) εάν το ταξίδι σας ακυρωθεί ή διακοπεί λόγω κάποιου καλυπτόμενου συμβάντος και σας δίνει και επιπρόσθετα οφέλη όπως προστασία των αποσκευών σας αλλά και ιατρική και οδοντιατρική περίθαλψη εάν παρουσιαστεί έκτακτη ανάγκη.

Πόσο στοιχίζει η ταξιδιωτική ασφάλεια;

Οι τιμές ποικίλουν σημαντικά και εξαρτώνται από παράγοντες όπως ο τύπος του συμβολαίου, η διάρκεια του ταξιδιού, ο προορισμός σας και ο αριθμός των ατόμων που θα ταξιδέψουν. Υπολογίστε άμεσα τα ασφάλιστρά σας online εδώ

Απλά:

  • Επιλέξτε τον τύπο του συμβολαίου (επαγγελματικό ταξίδι, ασφάλιση φοιτητών, ασφάλιση απαλλαγής, ετήσια ασφάλιση ή ασφάλιση ακύρωσης)
  • Εισάγετε τον προορισμό σας και τις ημερομηνίες αναχώρησης και επιστροφής του ταξιδιού σας
  • Εισάγετε τα στοιχεία των ατόμων που ταξιδεύουν

Και θα λάβετε την προσφορά σας.

Πώς μπορώ να αγοράσω ταξιδιωτική ασφάλεια;

Ταξιδιωτική Ασφάλεια Online

Εάν σας καλύπτουν οι όροι και το προτεινόμενο ασφάλιστρο, μπορείτε να αγοράσετε την ταξιδιωτική σας ασφάλεια online κάνοντας χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας. Εάν δεν επιθυμείτε να αγοράσετε το συμβόλαιό σας online, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email travel@allianz-assistance.gr ή καλέσετε μας στο (+30) 211 10 98090 και θα εκδώσουμε εμείς το συμβόλαιό σας.

Πώς ξέρω εάν η αγορά του συμβολαίου μου online θα είναι ασφαλής;

Η Allianz Global Assistance χρησιμοποιεί μία ασφαλή πύλη πληρωμών (secure payment gateway) η οποία πραγματοποιεί απευθείας και με ασφάλεια την συναλλαγή της πιστωτικής κάρτας με την τράπεζα. Δεν βλέπουμε, δεν καταγράφουμε και δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της κάρτας σε οποιαδήποτε μορφή, απλά δίνεται η έγκριση ή όχι από την τράπεζα. Η επιβεβαίωση της αγοράς σας, το συμβόλαιό σας και άλλα σχετικά έγγραφα θα σας αποσταλούν με email μέσα σε 4 ώρες οπότε και θα μπορείτε να τα εκτυπώσετε. Η σύνδεση αυτή με την τράπεζα χρησιμοποιεί ένα 40bit κωδικοποιημένο (encrypted) SSL Web Server Certificate ώστε οποιαδήποτε πληροφορία είναι κωδικοποιημένη, κάνοντας αδύνατη την κλοπή ή υποκλοπή της. Περισσότερες πληροφορίες για αυτό μπορείτε να βρείτε στο www.thawte.com αλλά μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η συναλλαγή σας θα είναι τουλάχιστον όσο ασφαλής θα ήταν οποιαδήποτε offline συναλλαγή με πιστωτική κάρτα..

Καλύψεις

Τι γίνεται εάν αλλάξω γνώμη σχετικά με το συμβόλαιό μου;

Εάν αποφασίσετε ότι οι καλύψεις του συμβολαίου δεν καλύπτουν τις ανάγκες σας και επιθυμείτε να το ακυρώσετε, πρέπει να μας ενημερώσετε μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία έκδοσης του συμβολαίου σας, ώστε να λάβετε επιστροφή των ασφαλίστρων. 
Μπορείτε να επικοινωνήστε μαζί μας με τους παρακάτω τρόπους:
Τηλέφωνο:(+30) 211 10 98 090
Email: travel@allianz-assistance.gr
Δεν θα έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε το συμβόλαιό σας εάν έχετε ήδη ταξιδέψει, έχετε υποβάλλει αίτημα για αποζημίωση ή έχετε την πρόθεση να κάνετε αίτημα για αποζημίωση.

Υπάρχει όριο ηλικίας ταξιδιωτικής ασφάλειας της Allianz Global Assistance;

Όχι, δεν υπάρχουν περιορισμοί ηλικίας. Παρόλα αυτά, τα ασφαλιζόμενα άτομα που είναι πάνω από 70 ετών καλύπτονται μόνο σε περίπτωση ατυχήματος. Περιστατικά υγείας δεν καλύπτονται.

Μπορώ να κάνω αλλαγές στο συμβόλαιό μου;

Ναι, μπορείτε να κάνετε αλλαγές εάν δεν έχετε κάνει αίτημα αποζημίωσης μέσω του συμβολαίου αυτού και εφόσον δεν επηρεάζεται το ασφάλιστρο, επικοινωνώντας με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο email: travel@allianz-assistance.gr

Χρειάζομαι ταξιδιωτική ασφάλεια εάν έχω EHIC κάρτα (Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθένειας);

Ναι. Ενώ η EHIC (Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθένειας) σας δίνει πρόσβαση σε κρατική περίθαλψη σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δεν καλύπτει το κόστος ιδιωτικής υγειονομικής περίθαλψης, σχετικά ιατρικά έξοδα όπως διάσωση σε βουνό, επαναπατρισμό ή άλλους σημαντικούς κινδύνους όπως ακυρώσεις ή κλοπή / απώλεια περιουσιακών στοιχείων.

Πρέπει να πληρώσω τα έξοδα στο εξωτερικό και να αποζημιωθώ μετά;

Όχι, η Allianz Global Assistance πληρώνει απευθείας ώστε να μην χρειάζεται να πληρώσετε εσείς τα έξοδα και να αποζημιωθείτε μετά. Σε περίπτωση κάποιου συμβάντος, πρέπει να μας καλέσετε άμεσα στο (+30) 211 10 98 098. Θα οργανώσουμε την απευθείας πληρωμή των εξόδων. Ωστόσο θα πρέπει να γνωρίζετε ότι σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει απαλλαγή την οποία την χρεώνεστε εσείς.

Συμβόλαιο

Πως παραλαμβάνω τα ασφαλιστικά μου έγγραφα;

Αφού αγοράσετε online την ταξιδιωτική σας ασφάλεια μέσω του website της Allianz Global Assistance, θα σας στείλουμε επιβεβαίωση καθώς και το συμβόλαιό σας μέσω email, για να το αποθηκεύσετε ή να το εκτυπώσετε.

Με ποιον επικοινωνώ εάν έχω κάποιες ερωτήσεις;

Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας είναι διαθέσιμο να απαντήσει σε τυχόν απορίες από τις 9πμ έως τις 5μμ Δευτέρα με Παρασκευή.
Καλέστε στο: (+30) 211 10 98 090
Ή στείλτε email στο:  travel@allianz-assistance.gr
Παρακαλώ σημειώστε ότι δεν έχουμε την δυνατότητα να σας συμβουλέψουμε εάν το προϊόν είναι κατάλληλο για τις ανάγκες σας.

Καλύπτομαι εάν έχω υπάρχουσες παθήσεις;

Η ταξιδιωτική μας ασφάλεια δεν καλύπτει αιτήματα για αποζημίωση που σχετίζονται με προϋπάρχουσες παθήσεις. Άρα εάν εσείς ή οποιοσδήποτε άλλος ο οποίος αναφέρεται στο συμβόλαιο έχει κάποια προϋπάρχουσα πάθηση την στιγμή της αγοράς της ασφάλειας ή της κράτησης του ταξιδιού σας (όποια είναι μεταγενέστερη), δεν θα μπορέσουμε να καλύψουμε καμία απαίτηση.

Απαιτήσεις

Ποιον καλώ σε περίπτωση μιας ιατρικής έκτακτης ανάγκης;

Η ομάδα ιατρικών έκτακτων αναγκών είναι διαθέσιμη 24 ώρες την ημέρα για να σας βοηθήσει. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της καλώντας στο(+30) 211 10 98 098 .

Πως θα θυμάμαι όλα αυτά τα στοιχεία επικοινωνίας;

Είναι απλό! Έχουμε συνοψίσει όλα τα σχετικά στοιχεία επικοινωνίας στην πρώτη σελίδα του συμβολαίου σας, οπότε σιγουρευτείτε ότι θα το έχετε μαζί σας στο ταξίδι σας. Μπορείτε επίσης να βρείτε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας στην σελίδα ‘Επικοινωνήστε μαζί μας’.