Πως μπορώ να βοηθήσω; Όμορφοι εργαζόμενοι στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών με ακουστικά δουλεύουν σε μοντέρνο γραφείο

Η βοήθειά μας δεν έχει σύνορα

Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε στα παρακάτω στοιχεία:

AWP P&C S.A., Ελληνικό Υποκατάστημα

Πρεμετής 10, ΤΚ 173 42 Άγιος Δημήτριος, Αθήνα & 17ο χλμ Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης Πολυγύρου, ΤΚ 57 001 Θέρμη, Θεσσαλονίκη

Τηλ.: (+30) 211 10 98090

email: [email protected]

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών / Πωλήσεις (Δευτέρα - Παρασκευή: 09.00’-20.30’) 

Εάν χρειάζεστε τη βοήθειά μας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Είμαστε διαθέσιμοι για να σας βοηθήσουμε 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο.

Τηλ.: (+30) 211 10 98098 

email: [email protected] 

Τμήμα Medical Service / Έκτακτων Ιατρικών Αναγκών

Σας ζητούμε συγνώμη εάν συνέβη κάτι που προκάλεσε οποιαδήποτε δυσαρέσκειά σας. Είμαστε εδώ, για να σας βοηθήσουμε!

Σε περίπτωση που χρειαστεί να μας υποβάλλετε το παράπονό σας, παρακαλούμε όπως ενημερωθείτε εδώ

Σε περίπτωση που χρειαστείτε να υποβάλλετε Απαίτηση Αποζημίωσης, παρακαλούμε όπως ενημερωθείτε εδώ
Επιλέξτε το κατάλληλο πρόγραμμα για την ασφάλεια του ταξιδιού σας.
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και γιατί είναι σημαντική σε κάθε ταξίδι.
Έχετε απορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας;