Παρακολουθώντας τα γεγονότα που διαδραματίζονται στην Ουκρανία και στις γειτονικές χώρες, ελπίζουμε ότι εσείς και οι συνταξιδιώτες σας είστε ασφαλείς και παραμένετε ανεπηρέαστοι από αυτήν την ανησυχητική και ασταθή κατάσταση.  Δεδομένης της παρούσας κατάστασης καταλαβαίνουμε ότι πιθανόν έχετε ερωτήσεις που αφορούν τόσο στην παροχή βοήθειας όσο και στα ταξιδιωτικά προγράμματα που σας παρέχουμε.

Αρχικά, σας προτείνουμε να ελέγξετε την εγκυρότητα της ταξιδιωτική σας ασφάλειας βάσει της χώρας προορισμού σας. Για πληροφορίες και ταξιδιωτικές συμβουλές σχετικά με τον προορισμό που έχετε επιλέξει, μπορείτε να ανατρέξετε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εξωτερικών της χώρας διαμονής σας.

Εν συνεχεία, παρακαλούμε διαβάστε τους  Όρους & τις Προϋποθέσεις του προγράμματός σας  για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις παρεχόμενες καλύψεις σας. Επιπλέον, επικοινωνήστε με τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα ή την αεροπορική εταιρεία ή τον διοργανωτή του ταξιδιού σας κλπ, καθώς  αποτελούν μια σημαντική πηγή παροχής πληροφοριών σ’ ότι αφορά στο ταξίδι σας. Ο επαναπρογραμματισμός του ταξιδιού σας ή η ακύρωσή του και η επιστροφή χρημάτων (βάσει προϋποθέσεων και δεδομένης της εκάστοτε περίπτωσης) είναι κάποιες από τις λύσεις που πιθανόν να σας προταθούν.

Συμπληρωματικά, σας παραθέτουμε κάποιες γενικές πληροφορίες των προγραμμάτων μας σχετιζόμενες με τις συνθήκες που κάποιοι ταξιδιώτες πιθανόν αντιμετωπίσουν κατά τη διάρκεια ταξιδιού τους στην Ευρώπη. Η ασθένεια, το ατύχημα και οποιαδήποτε ξαφνικό συμβάν-το οποίο δε σχετίζεται με την κατάσταση που επικρατεί στην Ουκρανία- καλύπτεται από τα προγράμματά μας.

Παρακάτω σας παραθέτουμε συμβάντα τα οποία δεν καλύπτονται βάσει των Όρων & Προϋποθέσεων των συμβολαίων μας:

-Αλλαγή ταξιδιωτικών πλάνων ή φόβος πτήσεων ή/και ταξιδιού. Για παράδειγμα, η ακύρωση ενός ταξιδιού στη Γαλλία λόγω της κρίσης που επικρατεί στην Ουκρανία, δεν καλύπτεται από την ταξιδιωτική ασφάλεια.

-Συμβάντα που προκαλούνται άμεσα ή έμμεσα από πόλεμο. Για παράδειγμα, εάν η ζώνη απαγόρευσης πτήσεων προκαλέσει ακύρωση της πτήσης σας, δεν καλύπτεστε από την ταξιδιωτική ασφάλεια  (σε τέτοια περίπτωση αποταθείτε στον αερομεταφορέα σας).

-Οικονομικοί παράγοντες που τυχόν αλλάξουν τα ταξιδιωτικά σας πλάνα. Για παράδειγμα, εάν οι χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες σας είναι μπλοκαρισμένες λόγω οικονομικών περιορισμών, δεν καλύπτεστε από την ταξιδιωτική ασφάλεια.

-Ακύρωση πτήσεων.  Για παράδειγμα, εάν η αεροπορική εταιρεία ακυρώσει την πτήσης σας, η αποζημίωση παρέχεται από τον αερομεταφορέα. 

-Αλλαγές λόγω ταξιδιωτικών οδηγιών. Για παράδειγμα, η αλλαγή της Ουκρανίας σε κόκκινη ζώνη δεν καλύπτεται από την ταξιδιωτική ασφάλεια. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε όπως ανατρέξετε στους Όρους του προγράμματος που επιλέξατε.

 

Εάν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε ερωτήσεις σχετικά με τις καλύψεις της ταξιδιωτικής σας ασφάλειας, μπορείτε να επικοινωνήσετε στα ακόλουθα τηλέφωνα:

 -Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών / Πωλήσεις (Δευτέρα - Παρασκευή: 09.00’-20.30’)

τηλ: (+30) 211 10 98090, 

email: travel@allianz-assistance.gr

- 24ωρη Γραμμή Επικοινωνίας- Τμήμα Medical Service / Έκτακτων Ιατρικών Αναγκών.

τηλ: (+30) 211 10 98098,

email: medical@allianz-assistance.gr

 

Συχνές ερωτήσεις:

 

·        Έχω οργανώσει ταξίδι σε γειτονική χώρα της Ουκρανίας και θέλω να ακυρώσω το ταξίδι μου λόγω της επικείμενης κατάστασης. Θα αποζημιωθώ για το κόστος της ακύρωσης;

Το πρόγραμμα ακύρωσης αναχώρησης προβλέπει κάλυψη σε περίπτωση ακύρωσης συνεπεία  ασθένειας ή ατυχήματος. Οποιοδήποτε συμβάν που σχετίζεται με πόλεμο, εμφύλιο πόλεμο, εισβολή, εξέγερση, επανάσταση, χρήση στρατιωτικής δύναμης, Τρομοκρατική ενέργεια ή προσπάθεια αποτροπής ή κατευνασμού Τρομοκρατικής ενέργειας, δεν καλύπτεται.

 

·        Θα αποζημιωθώ για την ακύρωση του ταξιδιού μου σε περίπτωση που το Υπουργείο Εξωτερικών δεν συστήνει το ταξίδι στον προορισμό που έχω επιλέξει;

Δεν προβλέπεται η συγκεκριμένη κάλυψη από το πρόγραμμα ακύρωσης ταξιδιού. 
Επίσης, πριν από κάθε ταξίδι, σας συμβουλεύουμε να διαβάζετε τις ταξιδιωτικές οδηγίες ή Κυβερνητικές αποφάσεις που έχουν κοινοποιηθεί από την χώρα στην οποία σκοπεύετε να ταξιδέψετε.

 

·        Πρέπει να μείνω περισσότερες μέρες στον προορισμό μου και η ταξιδιωτική μου ασφάλεια λήγει. Καλύπτομαι από το πρόγραμμα που έχω επιλέξει;


Για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την επέκταση της ασφάλειάς σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο travel@allianz-assistance.gr ή τηλεφωνικά στο (+30) 211 10 98090 .

 

·        Δεν μπορώ να επιστρέψω στη χώρα κατοικίας μου επειδή έχει κλείσει το αεροδρόμιο. Θα αποζημιωθώ για τα επιπλέον έξοδα διαμονής που θα προκύψουν;

Η ταξιδιωτική ασφάλεια δεν προβλέπει την κάλυψη των επιπλέον εξόδων που θα προκύψουν εξαιτίας του συγκεκριμένου συμβάντος. Ωστόσο, σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με τον αερομεταφορέα που επιλέξατε καθώς και την Ελληνική Πρεσβεία.

Επιλέξτε το κατάλληλο πρόγραμμα για την ασφάλεια του ταξιδιού σας.
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και γιατί είναι σημαντική σε κάθε ταξίδι.
Έχετε απορίες σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας;